четвртак, 4. август 2011.

POVEĆANA KISELINA U ŽELUCU - LEĆENJE BILJEM

Ako želudac izlučuje previše kiseline dolazi do brojnih posledica a u težim slučajevima želudac postane tako razdražljiv da dolazi do upale sluznice, želuca i jednjaka, čira na želucu, dvanaestopalačnom crevu ili jednjaku.


Izuzetno efikasna čajna mešavina smanjuje povećanu količinu kiseline u želucu, obnavlja sluzokožu želuca iritiranu povećanom kiselinom i otklanja propratne tegobe koje nastaju usled povećane količine kiseline u želucu kao što su učestale gorušice, kiselo podrigivanje, osećaj nadutosti,punoće i pritiska, bol u stomaku, usporeno pražnjenje želuca, gasovi. Pored toga čajna mešavina protiv povećane želudačne kiseline koristi se i u slučajevima zapaljenja jednjaka praćenog gorušicom, kiselim podrigivanjem i bolom pri gutanju, sprečavanja ponovnog zapaljenja jednjaka (refluksni ezofagitis), kod sprečavanja pojave čira dvanaestopalačnog creva i čira želuca i drugih bolesti koje izazivaju pojavu povećane želudačne kiseline.
Pakovanje: 100 grama

Cena: 450,00 din.

Naručivanje:
064/474-1369




ZVONIMIR MILENKOVIĆ, PARAĆIN
REŠIO SAM PROBLEM POVEĆANE KISELINE U ŽELUCU UZ POMOĆ LEKOVITOG BILJA

Pre osam godina imao sam operaciju žučne kese laparoskopskom metodom. Bolovi koje sam tada imao bili su strahovito jaki, neizdrživi i morao sam da odem na operaciju. Lepo sam se oporavio, lepo sam se osećao i posle dužeg vremena u ishrani mi ništa nije smetalo. Ali posle šest godina od operacije počelo je da me tišti u stomaku i da mi se posle jela javlja kiseo ukus u ustima. Mislio sam da je čir jer sam pušio i pio previše kafe pa sam rešio da smanjim broj popušenih cigareta a kafe da se odreknem na neko vreme. Tegobe mi se nisu povukle ni posle mesec dana a ja sam počeo da izbegavam redovne obroke jer više nisam mogao da podnesem gorušicu, bol u želucu i nadutost.
Otišao sam kod lekara gde sam obavio sve preglede i snimanja pa je ustanovljeno da imam previše kiseline u želucu i predloženo mi je vađenje kiseline. Nisam želeo da se povrgnem tome jer sam znao da je zahvat dosta neprijatan i bolan a da su rezultati kratkotrajni i da se kiselina ponovo stvara u još većoj količini, nisam želeo ni medikamente koje bi pio svakog dana celog života i odricao se mnogih namirnica, pa sam odlučio da pomoć prvo potražim od narodnog lekara. Dobro sam se raspitao i odlučio za travara Zorana Maksimovića jer je njegov melem za gangranu koristio naš rođak koji je sada izlečen i nema nikakvih problema.Pozvao sam travara, popričali smo o mom problemu sa kiselinom, rekao mi da ću ovim prirodnim putem da se oslobodim povećane kiseline i da mi se kiselina neće ponovo pojaviti.

Posavetovao me i poslao mi čaj protiv kiseline u želucu. Čaj sam pio ujutru i uveče pola sata pre jela i pridržavao sam se saveta od travara. Na moje iznenađenje već posle drugog dana osetio sam blago olakšanje u želucu, kiselina je još bila prisutna ali se i ona svakog dana u velikoj meri smanjivala, a posle dve nedelje više nisam imao gorušicu i nisam osećao kiselinu posle jela. Počeo sam da jedem sve ono što sam ranije izbegavao, počeo sam i kafu da pijem a od povećane kiseline nije bilo ni traga, nestala je sa svim onim tegobama. Ponosan sam na to što sam se odlučio da problem sa kiselinom rešim prirodnim putem i izbegnem neprijatno vađenje kiseline i upotrebu lekova koji bi mi vremenom sigurno i oštetili želudac. Travaru Zoranu Maksimoviću se beskrajno zahvaljujem jer svako ko ima problema sa povećanom kiselinom zna kakve su to muke.

Нема коментара:

Постави коментар